Je wil een nieuwsbrief versturen. Maar hoe zorg je ervoor dat bezoekers zich hiervoor aanmelden 🤔? Niet met een saai e-book zoals al je concurrenten…
In marketing land wordt het vaak geroepen: mensen schrijven zich niet meer in voor een nieuwsbrief. FOUT. Mensen willen best jouw nieuwsbrief ontvangen, maar dan moet je wel wat te bieden hebben!
Het ene ebook is het andere niet
Gratis weggevers waarmee je kan scoren
Minicursus
In de vorm van een webinar of een e-mailcursus. Een cursus klinkt net wat interessanter dan een ebook en is meer gericht op actie. Zet je doelgroep maar aan het werk
“Ready to use” templates
Creëer iets wat mensen kunnen invullen/gebruiken om weer een stapje dichterbij hun doel te komen. Veel waardevoller dan wat losse en vage tips.
Challenge
Ook dit zet potentiële klanten aan tot actie. Bedenk hoe je stap voor stap je doelgroep kan inspireren en uitdagen met een reeks aan uitdagende taken.
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je weggever uniek is en echt nieuwsgierig maakt!
Je hebt niet veel bezoekers nodig
Het succes van mijn content strategie handboek
Een van mijn meest succesvolle gratis weggevers ooit: mijn content strategie handboek.
Met een conversie ratio van 16,6%! Dan heb je niet veel bezoekers nodig om je mailinglijst langzaam te laten groeien.
Waarom deze weggever werkt:
Het biedt een concrete oplossing voor het probleem van mijn bezoekers.
Mijn handboek is onderscheidend. Er is geen andere website die iets soortgelijks aanbiedt.
Wil jij dit succes ook? Laat mij je dan helpen!
(Technische) hulp bij je weggever campagne
Dit kunnen wij ook samen bereiken!
Gratis weggever campagne
Nu voor € 480,-
Brainstorm voor je gratis weggever
Feedback op al je geschreven mails en de inhoud van je freebie.
Koppeling tussen jouw website en mijn favoriete email marketing tool: EmailOctopus
Inrichten EmailOctopus (inclusief email templates voor jouw automatische campagne)
Ontwerp CTA voor je home/sales pages en je blogposts. Die je ook makkelijk zelf kan aanpassen voor een volgende gratis weggever.
Werken Met Sharon is voor mij echt een aanwinst. Ik heb al drie succesvolle websites met haar gemaakt. Ze heeft alle kennis in huis die er nodig is om een converterende website te maken. Ze is flexibel, goed bereikbaar en denkt mee. Wat ik fijn vind is dat ze met ideeën en voorstellen komt die mijn onderneming altijd weer naar een hoger plan tillen.