Meer aanmeldingen voor je mailinglijst?​

Gratis weggever campagne 🎁

Je wil een nieuwsbrief versturen. Maar hoe zorg je ervoor dat bezoekers zich hiervoor aanmelden 🤔? Niet met een saai e-book zoals al je concurrenten…

Artboard
Gratis weggever campagne

In marketing land wordt het vaak geroepen: mensen schrijven zich niet meer in voor een nieuwsbrief. FOUT. Mensen willen best jouw nieuwsbrief ontvangen, maar dan moet je wel wat te bieden hebben!

Het ene ebook is het andere niet

Gratis weggevers waarmee je kan scoren

Minicursus

In de vorm van een webinar of een e-mailcursus. Een cursus klinkt net wat interessanter dan een ebook en is meer gericht op actie. Zet je doelgroep maar aan het werk

“Ready to use” templates

Creëer iets wat mensen kunnen invullen/gebruiken om weer een stapje dichterbij hun doel te komen. Veel waardevoller dan wat losse en vage tips. 

Challenge

Ook dit zet potentiële klanten aan tot actie. Bedenk hoe je stap voor stap je doelgroep kan inspireren en uitdagen met een reeks aan uitdagende taken.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je weggever uniek is en echt nieuwsgierig maakt!

Je hebt niet veel bezoekers nodig

Het succes van mijn content strategie handboek

Een van mijn meest succesvolle gratis weggevers ooit: mijn content strategie handboek. 

Met een conversie ratio van 16,6%! Dan heb je niet veel bezoekers nodig om je mailinglijst langzaam te laten groeien. 

Waarom deze weggever werkt: 

Wil jij dit succes ook? Laat mij je dan helpen!

Mijn Content Strategie Handboek

(Technische) hulp bij je weggever campagne

Dit kunnen wij ook samen bereiken!

Gratis weggever campagne

Nu voor € 480,-

Zodat je gratis weggever echt een succes wordt!

Maartje Lute

Klant aan het woord

Werken Met Sharon is voor mij echt een aanwinst. Ik heb al drie succesvolle websites met haar gemaakt. Ze heeft alle kennis in huis die er nodig is om een converterende website te maken. Ze is flexibel, goed bereikbaar en denkt mee. Wat ik fijn vind is dat ze met ideeën en voorstellen komt die mijn onderneming altijd weer naar een hoger plan tillen.

Maartje

♦ maartjelute.com